Wednesday 30 January 2013


----------------------------------------------------
AFI : eh cik Qaisara hang kat mane tu...
A week later....
AFI: salam, apa kabar?
3 hour later....
AFI: k la k la, tak pakse,, sng2 msg la ba... aku belum kawin ni,, hehheh
----------------------------------------------------
email from SAM :
Assalamualaikum..
Masih ada ruang utk sy berkawan lagi dgn awak?
Sy menanti jawapan dr awk..
Wasalam......
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abang S : selamat hr jd...bila nk open table? (dalam hati...aku lagi ke belanja?)
2 month later
Abang S : sehat ka?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abang : nak jumpa ni..ada benda nak bagi..sikit saja
Ismi: hahhaha apadia tu?
Abang : ala..saya beli la coklat sikit..nk p bagi la..tak banyak pun..saja saya beli..bg kt adik nombor 3 ..level adik2 ni coklat2 cukup la hahhahaha..
Ismi :heeheheh ok ok dah org nk bagi...tq

* Saja jer menyelit cita ni ... nak bagitau seronoknya dapat coklat!!!!
   Tahan Daulat jugak abang aku ni, seharian tak chatting...buat pertama kalinya!!!!
(mmmmm tapi sampai tengahari jer.... Apalah....) 
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku pulak yg kesunyian....huhuhuu sabar sabar 
"Wahai hati, engkau tabahkan hatimu....fahamilah siapa dirimu pada dirinya...."


Nota kaki: Semuanya berlaku serentak setelah sekian lama menyepi.... 
               semuanya aku tak balas....perlukah ?
               Mungkinkah Aku memerlukan buku ni.... 
               Siapa dah baca? Membantu tak ?
            

No comments:

Post a Comment