Monday 4 February 2013

She will be loved


Terharunya bila ada orang sudi menjawab soalan kite... soalannya adalah ADAKAH PERLU KITA BERKONGSI MASALAH DENGAN TEMAN ? (dgn harapan dia akan menjadi seseorang yg istimewa dlm hidup kita)
Kejujuran seseorang memang tidak dapat dinilai...adakah kejujuran juga dapat dirasai dan perlukah menyatakan kejujuran dengan ayat permulaannya begini : 

" Jujurlah saya jawab hahaha saya lagi suka, sebab... biasanya org macam tu akan lebih perlu kasih sayang..
wah satgi melalut pulak hahhaha ok dah jawab saya terima cumanya yg saya cakap 50% tu, sebabnya tak MUNGKIN tak semua boleh terima......kalau tak boleh terima, takut tak sempat berkawan, takut dia cabut lari kesimpulannya, JGN cerita apa-apa kat sesiapa pun.Tamat."

Mmmmmmm konfius la juga sebab bagaimana nak kenal hati budi seseorang jika kita tidak ceritakan masalah dengan harapan dia dapat memahami dan membantu kita menyelesaikan masalah. Sekurang-kurangnya dia dapat menjadi penyokong dikala kita memerlukan bantuan. Aku terpaksa memilih seseorang untuk dipercayai sebab setiap masalah ada kalanya terlalu privacy (menjaga hati drpd terluka/membuka aib orang lain). Sampai sekarang dia masih tidak dapat menyelesaikan masalah aku :( .
Tetapi Adakah jika terlalu banyak masalah, seseorang yang diharapkan itu akan pergi meninggalkan kita?

Lastly he give some words that makes me feel appreciated and then giving me hope......

" Just to say you are adorable.......should be love by someone...insyaAllah,Assalamualaikum wbt"

Why he always says something that would make me feel wanted and deserved sth better while I'm not?
Apa pun ......Jom layan lagu She will be loved by Maroon5. 

No comments:

Post a Comment