Monday 11 November 2013

Mum's Little Secrets

Cuaca pagi ni macam biasa saja...aku rasa sangat malas nak bangun.. biasalah Monday Morning ... work work work... Astaghfirullahalazim ...cepat-cepat sedar Is!!! Bawa kereta slow and steady jer harini...sebab keluar awal dan mengekoq member seopis...Harini pelik sikit rutin harian... sampai pintu gerbang, sengih kat pak guard (dia tak layan ermmmm macam kerang busuk daaaa),beri laluan kat bas-bas lalu dulu di bulatan (biasanya aku yang tak ingat diri ni kerdil), clock in kat foyer (huh ramainya student menunggu nak masuk lab.. contol Is control, terpaksa jalan laju gak klu tak lambat plak nak touch in), parking kete tak masuk petak pastu ada pulak lecturer ni teragak-agak nak parking... aku nak betulkan parking nih.... nasib baik dah clock in...Keluar kete...jalan slow-slow, hati terdetik nak singgah opis.... nak check surat suruh attend latihan yang telah merampas kelas aku... (ubah timing padahal tak dak kesan pun kat aku... time tu pun aku ada kelas...nasib baik hanya buat ujian utk student...so tak la rasa bersalah sangat kat partner ).

Sampai jer pigeon hole, surat lain yang aku dapat... berat pulak tu... I wonder from whom...tengok tulisan tulis alamat...macam tulisan aku...apa eh? 
Masuk jer bilik terus buka.... tadaaaaaa... Alhamdulillah dapat juga... tak expect pun...

Camna boleh dapat ya? Haaaa... tgk bawah ni 

Sebenarnya, aku hantar borang dan resit pada hari last dia nak tutup tarikh penebusan.. Hari kejadian membeli biskut, baru sedar tarikh tutup penebusan tu esok bila balik baca kat rumah....huhuhuhu tak sia-sia aku hantar juga (berusaha!!!). Best gak baca petua-petua dalam buku nie... 

Happy ni mungkin ada kaitan dengan a gift from Jacob's.... terus semangat rasa nak blogging... asalnya nak letak kat fb tapi fikir balik... buat apa.. (malas nak jawab soalan dari ermmmmm lah kot).Harap-harap aku tak di down kan oleh benda-benda remeh.... 

Baru rasa happy dan semangat sikit... nak teruskan reviews paper... semalam dah berjaya habiskan yang ke-25 .... baru jer separuh dari target...need to finish in 2 weeks (ends of Nov) tapi takpa... aku takkan putus asa... berusaha!!!!

Motivasi pagini : banyakkan berselawat kepada Rasulullah s.a.w
 

No comments:

Post a Comment