Tuesday 12 November 2013

Nasi Ayam KFC jaaaa....

Dari pagi tadi memang aku bengang dgn kursus harini...
Apa penyebab bengang tu sangat :
1) Dah lama dah bengang pun sebab dah la amik masa kelas, kelas pun diambilnya juga tanpa pengetahuan  
technician yang jaga lab tu...kacau gak jiwa nak study...huh
2) Aku orang paling awal sampai ke makmal... 8.30 pagi.. tunggu sampai kul 9 tak nampak batang hidung sorang pun urusetia... rupanya diaorang tunda ke pukul 10....
3) Aku letih betullah... memang la salah aku tak check email...email kul 4 ptg kemarin..
tapi klu korang kat tempat aku.... aku ada kelas kemarin dari kul 2-6 ptg, pagini kelas kul 8.... 
manalah nak teringat nak tengok email ke apa ka.... susah betullah klu asyik ubah-ubah suka hati last minit....  
salah aku jugak ker?
4) So i just left the place and my car...walk alone through the boulevard slowly...balik menuju ke kelas yang aku tinggalkan...
5) ternampak member dari jauh, baru balik dari makan kot.... ermmm terserempak plak depan pintu kelas... yg peliknya, dia macam risau semacam jer....beria-ria tanya aku ok ke tak? Rasanya dia pelik sebab nampak aku jalan sorang-sorang turun tangga dari boulevard tu...
6) terpaksa jalan seiring dengan mamat dubai (student international) masa nak kembali ke tempat kursus........ tak pasal-pasal rancak bersembang dengan dia sepanjang jalan.. ermmm rasa cam couple pun ada... ya ka?
tak pernah aku jalan berdua cemtu... hati ni rasa cam... bila nak sampai destinasi ni...cepat lah cepatlah....

Tapi sekarang cam dah cool sikit sebab:
1) kursus dah habih ( 10 - 12 pagi... 2 jam jer = 1 hari kursus) 2) kemusykilan dan kesusahan sistem latihan dah dikemukakan 3) depa jamu makanan tengahari _ nasi ayam KFC cam kat dalam gambar ni... rasa sangat kelaparan padahal tadi rasa tak selera sebab dah bengang dan mood pun tak berapa betui...:P dah sebulan tak makan kfc kot...memang lama dah teringin tapi tak gigih nak p cari...


Note : harini rasa cam ramai plak yg tegur aku... cantik ka aku harini? ( 1st time pakai baju kurung moden tp kain susun tepi... sebab aku tak reti nak pakai kain senyum@duyung yang menyekat pergerakan) dan byk kali jumpa angah plak tu...dah la dia asyik kata..ermm Is ada sini, segan sana sini...aku pun apa lagi...rasa membara ja terus balas..ok ok nak blah la ni, amboih!!! petang tu angah buat pengumuman dalam kelas, tiba-tiba dia jerkah satu kelas...gara-gara student tak respon ermmm i'm speechless... sabar ya angah...

No comments:

Post a Comment