Saturday 16 February 2013

7 hari ke 8 atau 9?

Aku masih ada masa 7 hari sahaja untuk menikmati usia aku 28 tahun…. Sedih pulak rasanya tahun depan terus jadi 29 tahun….Am I still sweet 29? Perghhhhh I don’t think so…. Nanti tengok lah apa komen-komen dekat facebook…satu medium where all my friends will wish because facebook remind them to do so…. Cliché  betullah….sebenarnya aku pun sama,all the wishes just because of it’s remind me ….hahahhahaha
Happy birthday to me….
Okay aku check my fb tak sampai 10 org pun wish…hahahahhaa perasaan aja lebih… over!!!!
Now I know birthday is something that I completely don’t want to remember!!!!!
Bukan kerana tak ada org nak wish @ celebrate, cuma aku baru sedar aku bernasib malang pada hari aku dilahirkan….mungkin bukan malang…. Ayat yg tak berapa nak luruh iman adalah nasib kurang baik.
Kenapa ya?
1. Umi memperasapkan baju yg aku sidai, dah hampir nak kering…. Bau downy bertukar asap.
2. Adik aku bad mood. Niat aku baik je pun…sebab nampak dia macam ada problem,sekali aku yang kena marah. Gara-gara dia lambat siap untuk makan malam (dinner KFC to celebrate my birthday). Dah sejuk dah pun, beli petang tapi makan lepas isya’….habis feel
3. Go shopping…. Bertengkar (diskusi sampai letih) dalam Watson/Guardian….. 2 kali losyen terpercik kat muka…tepat bawah hidung….gara-gara nak pilih losyen mana yang best…. Mau pening bertambah dengan pilihan yang ada….
4. Dah banyak hari tak cakap dengan Abi….semua gara-gara laksa!!!
5. Time tayar untuk ditukar…..hahhahaha spend almost rm700….habis sudah bonus plus dengan barang online 1st buy….ready for 2nd buy pulak…..it’s okay…kat mana lagi aku nak spend my money kan….
That’s it….aku tak rasa nak sambut lagi tahun depan….birthday aku semua orang tak happy…. Okay aku tak mahu strive lagi….let it be…. Malam ni ingat nak remove birthday dari fb….cemuih
7 days left before new year….. Still counting to 29
Bungkusan dari uncle tiba….guest what he just give me satu kain pasang yg sangat cun…..as my birthday present (lamanya tak dapat hadiah dari orang lain) tapi aku tak sure nak buat baju ke tak? Sebabnya ….
1. Warna aku suka hitam…. Umi juga suka kain tu…so I think I just let it go to her
2. Kain tu ada sulam manik-manik (shining shining –which is just not me!!!)
Agaknya aku memang bertuah selepas birthday….mmmmm bila difikirkan semula harini makan orang belanja + dapat wafer lagi + coklat free from UK.
Alhamdulillah kenyang sangat aku harini…. dah la tak keluar sesen pun. Harap-harapnya aku tak terlentok macam selalu…. Okay Ismi please complete your target today!

No comments:

Post a Comment