Sunday 17 February 2013

A thought from Gurlzs

Ismi : Apa pendapat honey tentang abg angkat? Tetiba ja muncul....tetiba dia sgt concern and wondering    
          why I’m not married yet Mmmm pastu ckp dia admire jer..macam admire siti nurhaliza bukan nk   
          ajak kawin.... suruh I bezakan antara like,admire and love. Sampailah ter’declare’ dia abang angkat.   
          huhuhu nk sangat…. hambikla pangkat tu...
Honey : Hahhaha Die dh kawen blom?
Ismi : Masalahnya dah...
Honey : Amboih Menggedik ke ape?
Ismi : Nak kata gedik tak tau la... Sebab dia dh explain...dia cuma rasa kesian byk sangat kot
           Ye kat nk tgk Is happy and be my motivator n tolong rekemen la klu ada sapa2 yg sesuai
           Mmmmm susah gak la nak elak drpd dia tu... Kami cuma chatin...
           Tp tu la....dh tercerita byk problem kat dia....mcm yg hampa dgn ayahanda lah
           Frh ok ja...kadang2 rasa happy gak dia ada cuma ...rasa cam salah lah sebab dia da kawin ada anak
Honey : Tula pasal……. Btui ka die kesian?
Ismi :  Cakap tulus ikhlas la ...takkan cross border sebab dh anggap cam adik.. tp risau gak...
Honey : klo nk tlg cari , cari saja, xpelu nk trangkat2……..Sebab dh kawen
Ismi : Mmmmm tkpa lah... Harini...tiba2 hujan...lama dah tak hujan
          Pastu harini juga.... start chatting dgn 2 laki org...huhuhu Setelah sekian lama
          Igt dah boleh stop... dah cuba...tp mereka datang juga
Honey : Huhu
Ismi : Cmna ni Honey......sedih betul la… Cam hujan yg turun ni
Honey :  Sebolehnya,elakkn lah
Ismi : Petanda apa ni?
Honey : Klo yg bujang xpe ….. Chat tu sembang pasal ape?
Ismi : macam korang dengan ayahanda jer …. Mmmg dh elak...tapi kalau tak online, sms
          Canne...pastu nk explanation nape tak balas
          Tahu dah takkan jadi apa2....depa pun anggap kwn.... sorang abang sorang lagi adik…hahhaha
          Tapi hati ni je la...terpaksa tabah jugak lah... Weeeeeee sedih... Tu je nak cerita
          Ok thanks for yr time

Ismi’s Weather forecast : Mungkin juga salahku…tak patut aku cerita masalah aku dgn family. Ustaz kata jgn sesekali ceritakan keburukan hatta kepada suami pun. Tapi aku hanya bercerita situasi…itupun jenuh dia nak faham. Mungkin cerita aku menyebabkan dia bertambah kasihan…itu yang aku risaukan. So sekarang aku akan cuba sedaya upaya untuk menapis segala perbualan aku… Walaupun aku sebenarnya I need the thought and care from someone. Teruknya perasaan ini…. Salahkah aku?

*** Honey suggest me to write in blog which is I already did but It’s too late to take back what I have told him..And he already concludes that I need a motivator. Actually he triggered me to write by showing his blog; he did show me how he plans his future.***  

No comments:

Post a Comment