Monday 18 November 2013

Senyum ke tak Senyum?


Sangat susah nak senyum... tambah-tambah kalau hari isnin bekerja... ada pulak kelas..
memang potong mood betul...

Harini aku cuba senyum tapi dah jadi moody :
- aku senyum kat pak guard, ermmm dia tak balas..
- nampak member dari jauh.. aku senyum sikit jer...pastu aku dengar dia cakap tapi tak sure dia cakap dengan aku ka?
- tak pernah aku tulis kat fb dia, tiba-tiba aku menyampuk dalam post dia pagini... ermmm tak balas apa pun (tba-tiba rasa sangat tebal muka ni.. menyibuk ja...nak delete post rasa cam malu sangat...biar je la)
- rasa nak chatting dan bergembira sebelum masuk kelas petang ni tapi.... tak orang nak kacao pulak..
- Cuba baca 1 paper tapi sakit kepala la pulak...
- rasa nak makan tapi tak tau benda apa nak makan...

Arrrggghhhh wake up wake up and smile!!!

No comments:

Post a Comment