Monday 17 February 2014

Ada Apa Dengan 140214?

agak-agak korang macam familiar tak 140214?
yup...mesti ramai yg terfikir it's valentine day... cantiks nombor...

but for me... aku tak ingat pun apa-apa..cuma hari biasa saja...
and yes kita tak patut nak sambut pun...

just to share what i feel that day...
dah petang baru aku sedar...tu pun lepas aku terserempak dengan Faiz...
I mean :  just at the junction, back from work....tiap-tiap hari pun lalu and guess what... dah lama gila-gila, berbulan2 mungkin tahun tak terserempak camtu... and why today?
Jodoh? Ya Allah, sekali lagi Engkau goyahkan hati aku... why?

sehari sebelum aku banyak merungut aka luahan perasan hati yg tertekan akibat workload ....
rasa malu sangat sebab dah rasa mengaibkan org... tggu je la balasan Allah nanti
Ya Allah ampuni aku... i just try my best....
malamnya aku insaf, solat taubat dan istigharah....
tak teringat lansung pun kat dia...tak fikir apapun cuma rasa tenang jer... insaf
tapi 140214... again? jumpa lagi...again I rethink and keep thinking of why?
Di sebalik setiap istigharah...



No comments:

Post a Comment