Thursday 31 October 2013

Hanya Aku....

Dah 2 minggu berjaya tak contact aka mengadu kat angah... ermmmmm 
Teruk gak nak menahan diri... tapi sebab dah dapat training sebelum.. Is cuma perlu melaluinya sekali lagi....
Sepanjang those week...macam-macam jadi kat Is.. serabut dgn family and class (-_-) ermmm 
dah tak fikir angah tapi tiba-tiba harini ... he's in my mind again 

Angah: salam Ismi
tak pa la xmau reply pun hahahhaah
tapi saya harap Ismi jgn pikiaq yang bukan2 pasai saya
sebab saya dah lama tak contact Ismi
jgn pikiaq kata saya kantoi dengan wife saya ka
saya cuma belajar nak memenuhi permintaan Ismi saja
dan saya harap Ismi pun suka la lagu tu
saya nak buat tak ambik tau lansung pun tak boleh jugak, pasai saya la yang mula2 nak dekat dgn Ismi dulu
tak pa la saya tgk dari jauh n support saja
tp saya sama ja macam dulu
tp saya rasa, dgn teknik tak membalas apa2 msj dari saya tu, nampaknya macam berkesan la jugak
ahahahhahaha
haaa ok
habih dah
esok2, kalau saya nak habaq apa2, saya habaq ja la na...
sekian
Ismi : awat ni angah?
Angah: ohh saja ja...rasa macam tak best pulak hahahhaa
tu yang kena direct habaq kat Ismi tu apa yang dok buat rasa tak best tu
Ismi : apa yg buat rasa tak best?
Angah : sebelum saya selalu saja ambik tau hal Ismi lepas tu terus diam
takut Ismi pikiaq yg bukan2 saja la
haha
tapi bila dah habaq, rasa ok la
Ismi pikiaq study no....sebulan dua kemudian, saya tanya la khabaq
Ismi:
1. sy tak pikiaq apa pun
2. nak pikiaq apa?
3. sapa yg pikiaq lani?
4. masih pikiaq....
5. tak tau nak pikiaq apa
6. hehheheh abaikan...
wslm ok tq
Angah : ok2 tq2

jom balik

Forecast : nak fikir apa ni? Aku tahu hanya aku rasa 'macam-macam'...sebab aku tak tahu bezakan 'suka,cinta dan sayang' from someone yg tak ada pertalian darah macamni tapi tahu this is not love.. definitely not .. sebab dari awal dia dah explain... okay anggap jer Is cuma jumpa semula seorang lelaki yang mengambil berat tentang Is...rasa best dan tak best...  just someone to talk..

No comments:

Post a Comment